Informace o Všeobecných podmínkách

Podmínky účasti:

Účastnický poplatek zahrnuje:

Osobní účast na konferenci:

  • Vstup na akci pro jednu osobu
  • Občerstvení během programu akce: dopolední coffee break, oběd, společenský večer na závěr prvního dne pro registrované na celou konferecni nebo první den (společenský večer není zahrnut v ceně pouze na druhý den)
  • Soubor prezentací ke stažení na www.vidacon.cz (přístup pod heslem)
  • Videozáznam konference k časově neomezenému dalšímu sledování 

On-line sledování konference

  •  Přístup k živému vysílání konference, včetně možnosti pokládat dotazy prostřednictvím aplikce slido.com (link pro sledování odesíláme den před konáním konference, tj. 23.1. v dopoledních hodinách) 
  •  Soubor prezentací ke stažení na www.vidacon.cz (přístup pod heslem) 
  •  Videozáznam konference k časově neomezenému dalšímu sledování

Provedená registrace je závazná. Organizátor konference (Mgr. Marcela Musílková  - VIDA conference) musí být písemně vyrozuměn o zrušení účasti na konferenci. Zastoupení přihlášeného účastníka je možné bez dalšího poplatku, dejte nám prosím včas vědět jméno náhradníka. Berte prosím v úvahu, že také my objednáváme služby u našich dodavatelů a jsme vázáni termíny a stornopoplatky. Pokud zjistíte po provedené registraci, že se akce nemůžete zúčastnit, dejte nám to prosím vědět co nejdříve. Při zrušení účasti budeme účtovat stornopoplatky uvedené níže:     

  • při zrušení účasti do 48 hod. po provedené registraci - bez poplatku - platí pouze pro registrace provedené do 10. ledna 2024
  • při zrušení registrace kdykoliv po uplynutí 48 hod., nejpozději však do 10. ledna 2024 bude účtován manipulační poplatek 300 Kč/ osoba
  • při zrušení účasti v období od 11.1.2024 do 18. ledna  2024 bude účtováno 50% účastnického poplatku / osoba jako storno poplatek
  • při zrušení účasti později, tj.od 19..1.2024 bude účtován stornopoplatek ve výši 100 % účastnického poplatku

Po obdržení Vaší registrace Vám bude emailem zasláno nejpozději do 24 hod. potvrzení o registraci spolu se zálohovou fakturou (100% registračního poplatku). Registrační poplatek musí být uhrazen v plné výši, dle splatnosti faktury, nejpozději však 3 dny před termínem konání akce.

V případě, že registrační poplatek nebude uhrazen 3 dny před konáním konference, budete písemně upozorněni (na emailovou adresu uvedenou v registraci). Při registraci na konferenci budete vyzváni, abyste předložili doklad o zaplacení nebo poplatek uhradili přímo na místě v hotovosti. Platba kreditní kartou není možná!

V případě jakéhokoliv problému s registrací či zálohovou fakturou nás kontaktujte na telefonním čísle 222 781 017.

Finální faktura/daňový doklad Vám bude zaslána automaticky po uhrazení registračního poplatku, spolu s potvrzením o přijaté platbě. Odesíláme emailem na  adresu uvedenou v registraci ( na email uvedený u kontaktní osoby, případně, pokud není, na email účastníka) . Poštou posíláme daňové doklady na vyžádání. 

Zasláním registrace účastník souhlasí s použitím osobních údajů fyzickou osobou Mgr. Marcela Musílková, IČO: 71304819 dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Účastník bere zároveň na vědomí, že během konference pořizujeme fotografie, registrací na konferenci účastník souhlasí s tím, aby byly během konference pořizovány fotografie.