Konference přinese opět aktuální informace o stavu vodárenství ČR, novinkách i trendech rozvoje a obnovy vodárenské infrastruktury...
Minulý ročník proběhl na začátku května 2022, více informací o něm najdete ZDE
Program konference se právě připravuje, brzy se na těchto stránkách objeví více informací, nicméně i tentokrát se zaměří na tato témata:
- Aktuální situace v odvětví a dopady energetické krize do vodárenství
- Dotační tituly pro vodárenství, financování strategických investic
- Cenová regulace a její podmínky v praxi, použití benchmarkingu
- Využívání moderních technologií pro dálkové odečty, Smart Metering
- Energeticky úsporná opatření ve vodárenství
- Příklady dobré praxe rozvoje vodohospodářské infrastruktury
Využijte příležitosti nejen pro získání důležitých informací z oboru, ale zejména pro setkání a navazování nových kontaktů. Přijeďte se inspirovat!
Těšíme se na vás v hotelu Olympik ( pozor změna místa konání oproti minulým ročníkům)!
Hana Němejcová
VIDA conference
Aktuálně:
Organizační informace pro účastníky registrované pro osobní účast na konferenci budeme rozesílat v pondělí 27. 3. 2023.
Odkaz ke sledování konference online a organizační informace budeme rozesílat všem účastníkům, kteří si vybrali tuto variantu, ve středu 29. 3. 2023.
Email s organizačními informacemi nedorazil, jaké mohou být důvody?
- Nejčastějším důvodem může být zatím neuhrazená faktura. Jakmile platba dorazí, email posíláme.
- Email skončil ve složce Hromadná pošta nebo Spam - prosím zkontrolujte.
Vyloučili jste oba tyto důvody a email přesto nemáte? Kontaktujte nás prosím neprodleně emailem či telefonicky.
Těšíme se na Vás!
Moderuje
Pavel Policar je vzděláním vodohospodář. Obor „voda“ studoval v Praze a také ve Velké Británii, kde pak patnáct let pracoval ve vedení velkých vodáren. Stal se z něj ve svém oboru špičkový manažer. Své zkušenosti a schopnosti nyní investuje do společnosti Vodovody a kanalizace Havlíčkův Brod. Za jeho působení v čele představenstva se firma okresního formátu stala významným hráčem v oblasti vodárenství i v zahraničí.
Sdružení oboru vodovodů a kanalizací ČR, z.s.
ředitel a člen představenstva
Aktuální situace v odvětví a dopady energetické krize do vodárenství. Role SOVAK ČR
Ministerstvo financí ČR
ředitel odboru Sektorová politika
Zhodnocení cenové regulace pro roky 2022-2026 a vize pro následující regulační období
Severomoravské vodovody a kanalizace Ostrava a.s.
generální ředitel
Cena vody v ČR: Převažují mýty nad fakty?
Státní fond životního prostředí ČR
vedoucí Oddělení monitoringu vodohospodářské infrastruktury
Provozování a udržitelnost VHI v OPŽP
Ministerstvo zemědělství ČR
vedoucí oddělení analytické a benchmarkingu, Odbor dozoru a regulace vodárenství
Použití benchmarkingu jako nástroje pro regulaci oboru VaK, předběžné výsledky benchmarkingu za rok 2021
Město Zábřeh
starosta
Vodohospodářská zařízení Šumperk – cesta k vlastnímu provozování a první zkušenosti s vlastnickým modelem
Smart metering jako součást vodárenské infrastruktury
Jaromír Charvát je výkonným ředitelem společnosti SOFTLINK, s.r.o. Vysokoškolské vzdělání získal na Vojenské akademii v Brně, v oboru elektrotechnika. Od roku 1993 do roku 2002 pracoval jako ředitel telekomunikační společnosti SOFTLINK, kde mimo jiné vedl projekt výstavby datové on-line transakční sítě pro platební terminály společnosti CCS. V letech 1997-2002 vybudoval datovou celorepublikovou síť na protokolu Frame Relay, ATM a IP jako společný projekt SOFTLINK a České Radiokomunikace,a.s. V letech 2002-2007 vedl Telekomunikační divizi Českých radiokomunikací, kde řídil projekt rozvinutí xDSL sítě a vytvoření ADSL služeb pro rezidenční segment. Od roku 2007 opět vede společnost SOFTLINK. Společnost se zabývá vývojem a výrobou radiových technologií a vývojem aplikací pro dálkové odečty energií a vody.
VAK Rychnov nad Kněžnou, s.r.o.
jednatel
Smart metering - příklad z praxe
Svaz vodovodů a kanalizací Žďársko
předsedkyně předsednictva
Zkušenosti s provozem, investicemi a obnovou infrastruktury ve vodárenském svazku
ENACO, s.r.o.
výkonný ředitel
Fotovoltaika pro vodárenskou infrastrukturu
Financování a obnova vodárenské infrastruktury: aktuální stav a výhled do budoucna z pohledu SMO ČR
Vystudoval hutnickou fakultu Technické university VŠB Ostrava obor ocelářství. Od roku 1985 pracoval ve výzkumném ústavu Poldi Kladno. Od roku 1998 pak působil ve funkcích náměstek primátora, později jako primátor města, kde měl na starosti mj. problematiku ochrany životního prostředí a energetiky. Od roku 2020 působí ve funkci ředitele sekce pro projekty a inovativní přístupy Svazu měst a obcí ČR. Zde se zabývá projekty zaměřenými na podporu lokální ekonomiky, vzdělávání zastupitelů a zaměstnanců municipalit a SMART strategiemi obcí a měst. Ve Svazu také dlouhodobě působí jako předseda komise pro životní prostředí a energetiku, kromě toho je i místopředsedou výboru pro životní prostředí ve středočeském kraji a člen komise pro životní prostředí a energetiku v Evropském výboru regionů, kde zastupuje municipality ČR.
Místo konání:
Hotel Olympik
Sokolovská 138, Praha 8 - Invalidovna
(vstup do sálu samostatným vchodem z pravé strany hotelu)
Doprava: Metro B - Invalidovna, Tram č. 3, 8, 24
Parkování:
Před hotelem - bez poplatku - omezené množství míst (v okolí hotelu je dopravně klidná oblast, menší sídliště - modré zóny)
Hlídané hotelové parkoviště - za poplatek 200 Kč /den ( nutné vyzvednout parkovací lístek na recepci hotelu)
Základní registrační poplatek | 4900 Kč |
Registrační poplatek pro vodohospodářské společnosti 100% vlastněné veřejnou správou | 4200 Kč |
Registrační poplatek pro státní správu a samosprávu | 3500 Kč |
Registrační poplatek pro zástupce obcí do 2 000 obyvatel | 2500 Kč |
Poplatek za online přenos z konference + záznam (bez fyzické účasti) | 4600 Kč |
Poplatek za online přenos z konference + záznam (bez fyzické účasti) - pro vodohospodářské společnosti 100% vlastněné veřejnou správou | 3900 Kč |
Poplatek za online přenos z konference + záznam (bez fyzické účasti) - veřejná správa | 3200 Kč |
Poplatek za online přenos z konference + záznam (bez fyzické účasti) - malé obce | 2300 Kč |
Sleva pro 2 zástupce ze stejné organizace/instituce (slevy se nesčítají) | 10% |
Sleva pro 3 a více zástupců ze stejné organizace/instituce (slevy se nesčítají) | 15% |