Podmínky účasti:
Účastnický poplatek zahrnuje:
- přístup k živému on-line přenosu webináře pro jednu osobu
- sborník přednášek v elektronické podobě
- záznam webináře a prezentace ke stažení na www.vidacon.cz (přístup pod heslem, které bude účastníkům oznámeno emailem)
Přístupový link pro sledování webináře Vám bude zaslán den před konáním webináře, tj. 11.1.2022. Podmínkou je uhrazený registrační poplatek.
Provedená registrace je závazná. Organizátor konference (Mgr. Marcela Musílková - VIDA conference) musí být písemně vyrozuměn o zrušení účasti na webináři. Zastoupení přihlášeného účastníka je možné bez dalšího poplatku.
- při zrušení účasti do 7 dnů před termínem webináře - bez poplatku
- při zrušení účasti ve lhůtě kratší než 7 dnů bude účtováno 50% účastnického poplatku / osoba jako storno poplatek
- při zrušení účasti později méně než dva dny před termínem bude účtován stornopoplatek ve výši 100 % účastnického poplatku
Po obdržení Vaší přihlášky Vám bude emailem zasláno potvrzení o registraci spolu se zálohovou fakturou (100% registračního poplatku). Registrační poplatek musí být uhrazen v plné výši, dle splatnosti faktury, nejpozději však 3 dny před termínem konání akce.
V případě, že registrační poplatek nebude uhrazen 3 dny před konáním webináře, budete písemně upozorněni (na emailovou adresu uvedenou v registraci).
V případě jakéhokoliv problému s registrací či zálohovou fakturou nás kontaktujte na telefonním čísle 737130932.
Finální faktura/daňový doklad Vám bude zaslána automaticky po skončení akce a to elektronicky na emailovou adresu uvedenou v registraci.( na email uvedený u kontaktní osoby, případně, pokud není, na email účastníka) . Poštou posíláme daňové doklady na vyžádání.
Zasláním registrace účastník souhlasí s použitím osobních údajů fyzickou osobou Mgr. Marcela Musílková, IČO: 71304819 dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.