1. Podmínky účasti:
V případě fyzické účasti na konferenci:
Účastnický poplatek zahrnuje:
- Vstup na akci pro jednu osobu, dle vybrané varianaty
- Občerstvení během programu akce: dopolední coffee break, oběd, pro účastníky prvního dne také vstup na večerní společenské setkání (pro účastníky celé konference nebo 1. dne)
- Sborník přednášek v tištěné podobě i elektronické podobě ke stažení na www.vidacon.cz (přístup pod heslem, které bude účastníkům předáno na konferenci, případně následně emailem)
- videozáznam konference
V případě registrace živého on-line přenosu:
- Link pro připojení k živému přenosu konference do vašeho počítače
- Přístup k elektronické verzi prezentací - ke stažení na www.vidacon.cz (přístup pod heslem)
- Přístup k videozáznamu konference - ke shlédnutí kdykoliv po proběhnutí konference
2. Zrušení registrce:
Provedená registrace je závazná. Organizátor konference (Mgr. Marcela Musílková - VIDA conference) musí být písemně vyrozuměn o zrušení účasti na konferenci. Zastoupení přihlášeného účastníka je možné bez dalšího poplatku. Berte prosím v úvahu, že také my objednáváme služby u našich dodavatelů a jsme vázáni termíny a stornopoplatky. Pokud zjistíte po provedené registraci, že se akce nemůžete zúčastnit, dejte nám to prosím vědět co nejdříve. Při zrušení účasti budeme účtovat stornopoplatky uvedené níže:
- při zrušení účasti do 10.3.2022 nebude účtován žádný strnopoplatek
- při zrušení účasti v období od 11.3. do 20.3.2022 bude účtováno 25 % účastnického poplatku / osoba jako stornopoplatek
- při zrušení účasti později, tj.od 21.3. - 25. 3.2022 bude účtován stornopoplatek ve výši 50 % účastnického poplatku
- při zrušení účasti později než 25.3. 2022 bude účtován stornopoplatek ve výši 100 % účastnického poplatku
- zrušení registrace bez poplatku je možné také do 48 hod. od registrace
Ve všech případech je nutné písemné oznámení o zrušení registrace na email: musilkova@vidacon.cz nebo registrace@vidacon.cz.
3. COVID záruky
V případě nepříznivé Covid situace budeme situaci řešit přesunem akce na pozdější termín. V tom případě budou mít všichni registovaní účastíci právo rozhodnout se, zda budou akceptovat nový termín či se rozhodnout pro zrušení registrace (bez poplatku).
4. Platba registračního poplatku:
Nejsme plátci DPH, uvedené poplatky jsou ceny bez DPH.
Po obdržení Vaší přihlášky Vám bude emailem zasláno potvrzení o registraci spolu se zálohovou fakturou (100% registračního poplatku). Registrační poplatek musí být uhrazen v plné výši, dle splatnosti faktury, nejpozději však 3 dny před termínem konání akce.
V případě, že registrační poplatek nebude uhrazen 3 dny před konáním konference, budete písemně upozorněni (na emailovou adresu uvedenou v registraci). Při registraci na konferenci budete vyzváni, abyste předložili doklad o zaplacení nebo poplatek uhradili přímo na místě v hotovosti. Platba kreditní kartou není možná!
5. Účetní náležitosti:
Finální faktura/daňový doklad Vám bude zaslána automaticky po zaplacení registračního poplatku a to elektronicky na emailovou adresu uvedenou v registraci. V případě, že je v registraci uvedena kontaktní osoba, faktura přijde na tento email. Poštou posíláme daňové doklady na vyžádání.
7.Osobní údaje a pořizování fotografií na konferenci
Zasláním registrace účastník souhlasí s použitím osobních údajů fyzickou osobou Mgr. Marcela Musílková, IČO: 71304819 dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Účastník bere zároveň na vědomí, že během konference pořizujeme fotografie, registrací na konferenci účastník souhlasí s tím, aby byly během konference pořizovány fotografie a ty dále používány k marketingovým účelům. Pokud si nepřejete být během konference fotografován, prosím dejte nám to vědět.
Kontatkujte nás:
V případě jakéhokoliv problému s registrací, zálohovou fakturou či dalšími dotazy nás prosím kontaktujte:
Marcela Musílková
Tel: 737130932
musilkova@vidacon.cz
Vybraná akce
29. - 30.03.2022